Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wino z dyni!
#1
Czesc!Chcial bym podac przeps na wino z dyni!Bardzo ladnie sie prezentuje i moze byc dobre!z tego co czytam po roznych zagranicznych forach to sporo osob robi wino z dyni!moze ktos procz mnie sproboje?u mnie poki co butle pelne ale kolejnym winem jakim zrobie bedzie wlasnie wino z dyni.
Oto link do przepisu kliknij
Odpowiedz
#2
Tu masz o tym winie

http://www.wino.org.pl/forum/showthread....#pid125943

Zrobisz jak zechcesz, tylko po co? Mam książkę, w której są przepisy na wino m.in.z grochowin, też ponoć dobre, a jakoś mnie nie kusi.
Odpowiedz
#3
new,
wino mozna zrobić z wielu rzeczy (np. kartofli i cebuli. pieczarek a nawet w internecie jest przepis na wino z rosołu). Oczywiście można zrobić. Tylko po co?
Wino z dyni jakoś żadnego konkursu win nie wygrało - więc chyba mozna z tego wyciągnąć odpowiedni wniosek.
Odpowiedz
#4
Dziwi mnie tylko fakt ze sporo osob robi to wino wiec komus musi na pewno smakowac.
kguser twoj link do wina z rosolu niestety nie dziala.A gdzie mozna sprawdzic jakie wina wygrywaja konkursy?bo nie natknalem sie nigdy z taka strona badz spisem.
Odpowiedz
#5
Tutaj masz wyniki z konkursu ubiegłorocznego.
Tutaj masz wyniki z 2006 roku.
Wyniki konkursu w Warszawie...
Jest jeszcze tego duzo na forum. Wpisz w wyszukiwarce "konkurs", "wyniki konkursów".

Poczytaj także relacje ze zlotów, uczestnicy wychwalaja trunki, nie przypominam sobie, aby ktoś chwalił wino z dyni.
Odpowiedz
#6
new,
nie mogłem na prędce znaleźć tej strony. Jak bedę mieć chwilę wolną to poszukam przepisu na wino z rosołu (a dokładnie z chicken soup).
Odpowiedz
#7
kguser za wino z rosołu :1miejsce:
Dotychczas na pozostałym rosole najczęściej robiłam pomidorową, banalnie.
Teraz wino nastawię. A co z warzywkami z rosołu?
Sorry za offtop, musiałam!
Odpowiedz
#8
Frida,
w pełni Cię rozumiem. Też się zadziwiłem. Ale OK zmobilizowaliście mnie. Przepis na wino z rosołu znajduje się TUTAJ i nazywa się Chicken Wine.

EDIT: w każdym bądź razie nie jest to wino dla wegetarian.
Odpowiedz
#9
Widzę też cola wine. :big: Kto to już robił wino ze sprite'a? Pamiętam, że była wtedy niezła jazda i drożdże z biedronki...
Odpowiedz
#10
Frida zastosuj podwójną dawkę pektopolu...ładnie się wszystko "rozłoży" :jezor:
Co do wina z coli:
KLIK
KLIK
:glupek:
Odpowiedz
#11
NEW. Zrobiłem wino z dyni. .Specjalnie nie polecam. Z wyjątkiem zaleceń medycznych..
Odpowiedz
#12
a z karpia królewskiego pamiętacie? :diabelek:
Odpowiedz
#13
wino z coli? Zwykle celuję w 17-18%. Najlepsze wino z coli uzyskuje się w 30 sekund. 30 sekund bowiem trwa nasypanie lodu i wybranie whiskacza, którego chce się dolać do szklanki.



Skocz do: