Forum Domowych Winiarzy
Nie zalogowany [Zaloguj - Zarejestruj]
Pokaż koniec

Wersja do druku  
 Strony:  1    3
Autor: Temat: wino przestało pracować help!!
apollobum
Młodszy winiarczyk
**

Zarejestrowano: 25-10-2007

[*] wysłano w 25-10-2007 o godz. 18:29
wino przestało pracować help!!

Mam problem. po 4 dniach pieknej fermetnacji wino przestało pracować. Jest to wino z winogron. Chce zrobić półwytrawne. Dodalem do 10 l moszczu 4,4 litra wody i 1,7 kg cukru no i oczywiście matke drożdzową i pożywke dla drożdży. Co może tutaj nie działać?? Dodać więcej cukru. Prosze pomóżcie bo jestem początkujący i nie wiem co z tym zrobić??
Pokaż profil użytkownika Pokaż wszystkie wiadomości użytkownika
Adrian
Winiarz

Zarejestrowano: 10-9-2007
Miasto: Kraków

Nastrój: Zycie jest piękne gdy ......

[*] wysłano w 25-10-2007 o godz. 18:33

sadze że za mało cukry teraz pewnie na coś koło6 % , pewnie cukru już niema:lol:

*\'=-.,.-=\'*\'=-.,.-=\'*\'=-.,.-=\'*\'=-.,.-=\'*\'=-.,.-=\'*\'=-.,.-=\'*\'=-.,.-=\'*\'=-.,.-=\'*\'=-.,.-=\'*\'=-.,.-=\'*

Zycie jest piękne gdy żyć się umie,gdy jeden człowiek drugiego rozumie.
Moja strona - AdrianZdziech.pl
Zapraszam Serdecznie.
Pokaż profil użytkownika Pokaż strony domowej użytkownika Pokaż wszystkie wiadomości użytkownika
Maciej
Konsultant Spamkiller

Zarejestrowano: 24-9-2003
Miasto: Wrocław/Piława - AOC Pogórze Sudeckie

[*] wysłano w 25-10-2007 o godz. 18:34

Zmierz poziom cukru, a jeśli nie masz areometru (koszt ok. 10zł - w sklepie nazywa się to winomierz) - spróbuj. Jeśli nie jest słodkie, to oznacza, że drożdże przerobiły cały cukier. To możliwe w 4 dni.

apollobum
Młodszy winiarczyk
**

[*] wysłano w 25-10-2007 o godz. 20:16

wielkie dzięki za rady jak. Dam znać jak sie sprawy mają.
apollobum
Młodszy winiarczyk
**

[*] wysłano w 2-11-2007 o godz. 01:07

Dodałem cukier i rzeczywiśćie te drożdze są niesamowicie żarłoczne. dodawać dalej cukier jak przestanie pykać??
kalinowa
Winiarski arcymistrz

Zarejestrowano: 7-9-2006
Miasto: Białystok