Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mam nadzieje ze nie bylo tego na forum
#1
Prosze forumowiczow o pomoc. Otoz mam zamiar przykleic sobie na butelkach 2 etykiety. Oprocz "glownej etykiety" chce nakleic taka mala na odwrocie butelki. Na firmowych winach sa tam rozne informacje, np. z jakich winogron bylo zrobione, w jakiej technologi, w jakiej temp. spozywac i z jakimi potrawami laczyc... Tyle firmowe, ja tam widze jakis tekscik w stylu "pij na zdrowie... cos tam...". Jesli ktos ma jakis fajny tekscik na taka etykietke to prosze o podrzucenie (ew. inne pomysly?)
Odpowiedz
#2
Ja wogóle planuję zrobic etykietę pół serio. Na etykietę główną pójdzie tekt typu ( to nie pomyłka ) "SZATO BARTECK":lol: a z drugiej strony np cos takiego " Wino domowe pochodzi z owoców kupinych u Pana Kazia, w zieleniaku, trzeci stragan od lewej, starannie wybierane brudnymi rękoma żoneczki Pana Kazia":glupek::lol::D
Takie disco polo na winie, bo etykieta ma cieszyc i to nie tylko oczy, a większosc jest zbyt "poprawnych" i eleganckich.
Odpowiedz
#3
To sie nazywa kontretykieta.

Co do pomyslów co tam umiescic to moze cos takiego co ostatnio znalazlem na butelce wina wegierskiego z Muszkatelki Ottonela: " Jest to jedno z najlepszych i najbardziej znanych win typu Muskat" -(niezly kit swoja drogą) tu wstawisz np. "... win domowych" ;). Potem leci jeszcze lepiej "Wino szczegolnie upodobane przez kobiety", no tym mnie zupelnie rozbroili i dla jaj kupilem, jako ciekawostke jak smakuje wino upodobane przez kobiety. :D

POZDR.
K.
Odpowiedz
#4
ja planuje "na tyle" opisac jak robilem winko, ile lezakowalo itp. Sadze ze winko z taka etykieta bedzie bardziej doceniane przez znajomych gdyz przeczytaja ile to sie nameczylem ;)
Zreszta fajnie bedzie 13 grudnia 2006 poczytac jak to dosladzalem wisniowke 27 padziernika 03 :lol:
co do wierszykow to masz je w tym temacie:
http://www.wino.org.pl/forum/showthread.php?tid=76
Odpowiedz
#5
Popieram pomysł Majchala - może w ten sposób choc trochę bedzie sie nam lepiej żyło? A gdyby tak jeszcze takie wino dotarło do Uniji:lol:
Odpowiedz
#6
Majchal!Pomysł kapitalny,ale z tymi rączkami to trochę przesadziłes.Co prawda mają się one tak do wina jak robaki w sliwkach do sliwowicy,ale jednak
odbierają apetyt.
Pozdrawiam.
Odpowiedz
#7
Spokojnie. Do takich tekstów się nie posunę. Chodziło mi jedynie o zarysowanie pewnego klimatu kontretykiety
Odpowiedz
#8
Radzę nie przefajnować etykiety, bo to źle świadczy o wyrobniku. W ograniczeniu poznać mistrza. Szato Bartek ładne i dowcipne, ale multiplikowanie dobrych pomysłów na jednej etykicie grozi bankructwem dobrego pomysłu. Co wy na to? Nie lepiej oszczędniej, ale po polsku i pomysłowo?
Odpowiedz
#9
robię to w prosty sposób, trochę komercji
nie piszę tylko kiedy i przez kogo zbierane


Załączone pliki Obrazki
   



Skocz do: