Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Serowar.pl - kompleksowe zaopatrzenie domowych serowarów
#1
Cześć!

Od jakiegoś czasu interesuje się serowarstwem i robię własne serki.
Mając problemy z zakupem odpowiednich akcesoriów oraz artykułów (podpuszczka, bakterie) do produkcji sera, pojawił się pomysł założenia sklepu, który oferować będzie dosłownie wszystko, co potrzebne jest do domowej produkcji sera.

Pomysł zmienił się w postanowienie i tak w czerwcu 2012 wspólnie z narzeczoną obraliśmy cel na najbliższy czas: otworzyć sklep. Planowaliśmy otwarcie na sierpień, później na wrzesień, potem przesunęliśmy na październik... aż w końcu w połowie grudnia wieść poszła w świat.

Przez ten czas nie obijaliśmy się. Mailowaliśmy, telefonowaliśmy, negocjowaliśmy... Tak, byśmy mogli zaoferować w sklepie najlepsze produkty w najniższych cenach. W końcu się udało. Udało się nawet więcej niż zakładaliśmy, bo np. (tutaj się pochwalę) - nawiązaliśmy stałą współpracę z BIOCHEM s.r.l. (włoską firmą produkującą podpuszczkę, kultury bakteryjne starterowe, itp.) i zostaliśmy jej oficjalnym dystrybutorem w Polsce! :-)))

Zapraszam bardzo serdecznie!

http://sklep.Serowar.pl

Mile widziane opinie, sugestie, konstruktywna krytyka również ;)

Jakub Krężel
Odpowiedz
#2
Strona mi się podoba,i ten rabat :lol:, ale nie ma info (oprócz tego na górze) jaki koszt wysyłki i jaka forma.

Ogólnie rzecz biorąc nazwa to strzał w dziesiątkę.
Gratuluję pomysłu i jego realizacji.
Odpowiedz
#3
Bardzo słuszna uwaga! Wielkie dzięki. Dodałem te informacje do stopki. Proszę o weryfikację :D

http://sklep.serowar.pl/pl/i/Formy-platn...-wysylki/5
Odpowiedz
#4
Ja bym to zrobił tak:

Poczta Polska

Pobranie:
....
....
....

Wpłata na konto:

...
...
...


Kurier

Pobranie:
...
...
...

Wpłata na konto:
...
...
...

Zamiast "Formy płatności i cennik wysyłki" wstaw - Wysyłka, dostawa i koszty. (bardziej oko przyciąga)
A to "max" zastąp "do".

"Deska - zestaw konesera sera z nożami i gilotyną" ??
Zestaw konesera - Deska do sera z nożami i gilotyną

To tylko moje sugestie. Sam prowadziłem sklep więc doradzam.
Odpowiedz
#5
Sklep niezły, jednak ja dorzuce swoje 3 grosze i po przeglądnięciu strony całkowicie odradzam zakupu w tym sklepie. Regulamin jako tako napisany, praktycznie chroniący sprzedającego. Kupujący nie wie nawet gdzie są przechowywane dane osobowe, co z nimi się dzieje i w jakim celu są zbierane.

Przesyłka "co do zasady" 30 dni kalendarzowych jest po prostu śmieszna...A realizacja 14 dni kalendarzowych...to w końcu ile...?I czy w ogóle?-skoro jest taki rozstrzał dat. W przypadku braku dostawy, nie ma nic co dalej. Jeżeli zakładam 30 dni kalendarozwych wysyłka+14 dni na rozpatrzenie (tylko rozpatrzenie!!), roboczych?/kalendarzowych? do tego kolejne 30 dni kalendarzowych na wysłanie...to samo zamówienie nie ma już sensu... Tak więc z bezpieczeństwem i pewnością zkupów ma to niewiele wspólnego.


Tak więc, z całym szacunkiem ale sklep tylko do oglądania rzeczy a ewentualny zakup u konkurencji. Takie moje zdanie


Ps. Jeszcze jedno pytanie. Czy istnieje Polityka Prywatności sklepu?
Odpowiedz
#6
Witam..
-Myślę, że temat jest do zamknięcia.
-Poczekajmy na opinię Moderatorów i Użytkowników.
-Aktualnie jest to reklama czegoś, co dopiero raczkuje.
-Pozdrowienia,
\\M.
Odpowiedz
#7
Sean, nie przesadzasz?
Faktycznie, w tamtym podpunkcie był błąd (został w nawiasie komentarz prawnika, który pisał regulamin).
Natomiast brzmi on:

Cytat:5.1. W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży dostawa Produktu zostanie zrealizowana nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od dnia, w którym została zawarta Umowa sprzedaży.

Ale wiążące jest to, co napisane jest przy produkcie! Czyli jeśli jest: Wysyłka: 24 h to wysyłamy w ciągu 24 h ! W regulaminie napisane jest "nie później", gdyż w sklepie będą sprzedawane również produkty na zamówienie, które będziemy ściągać z hurtowni - no ale wtedy przy produkcie napisane będzie Wysyłka: 14 dni(na zamówienie).
Polityki prywatności faktycznie nie ma - to mój błąd. Jeszcze dziś ona się pojawi.
Odpowiedz
#8
(16-12-2012, 18:52)gonzek napisał(a): Sean, nie przesadzasz?
[...]
Polityki prywatności faktycznie nie ma - to mój błąd. Jeszcze dziś ona się pojawi.

Jak widać nie.

Poza tym to, że jest napisane "wysyłka 24h" to wcale nie znaczy, że tak będzie. Poza tym jak napisałem, trzymać się tego co napisałeś w regulaminie, na który ja, jako kupujący, musze się zgodzić. Masz prawo wysłać w 14 dni/30 dni (jak na razie nie wiadomo) i jeżeli paczka nie dojdzie to kolejne 14 dni (kalendarzowe?/robocze?) na reklamację + kolejne 14/30 dni na wysyłkę. Daje to 2,5 miesiąca na paczkę, bez JAKIEJKOLWIEK konsekwencji dla sprzedającego!!!

Dlatego daje to też kolejny argument, że nie przesadzam..
Odpowiedz
#9
Cytat:Poza tym to, że jest napisane "wysyłka 24h" to wcale nie znaczy, że tak będzie.
To jest wiążące, gdyż stanowi ofertę - tak samo jak opis produktu, czy zdjęcie. Zatem jeśli napisane jest wysyłka 24h to tak będzie. Na takiej samej zasadzie mogę napisać w regulaminie, że wysyłka w ciągu 14 dni, ale "wcale nie znaczy, że tak będzie".
Zapis w regulaminie został już poprawiony (wpis w nawiasie był komentarzem). Zatem 14 dni to jest maksimum dla sklepu, ale pierwszeństwo ma czas wysyłki przy danym produkcie.
Odpowiedz
#10
Nie do końca wiążące. Niech nawet będzie napisane "wysyłka w ciągu 10 minut od złożenia zamówienia". Dla mnie podstawą rozmowy są jednak zapisy Regulaminu a one absolutnie nie chronią mnie jako kupującego. To, że masz napisane przy produkcie to jedno. W przypadku braku/opóźnienia wysyłki Twoim 1 tektem jest : "W regulaminie napisane jest....[...] Prosze złożyc reklamację". Czyli wracamy do punktu wyjścia: mała poprawka- wyjasniliśmy sobie, że czas dostawy bez JAKICHKOLWIEK konsekwencji nie 75 a 45 dni...

Reasumując: Nie ponosisz jakichkolwiek konsekwencji w przypadku dostarczenia przesyłki 45 dnia. Wiadomo jednak, ze bardzo często nawet kilka dni opóźnienia w dostawie może położyc cały serowy projekt. Wiadome jest, że czasami trzeba mieć coś na cito.

Wybacz, ale takie podejście do klienta jak dla mnie jest niedopuszczlane, nawet jeżeli cena jest bardzo atrakcyjna.

Widze, że pojawiła się polityka prywatności. Za to duży plus.
Odpowiedz
#11
Sean Dillon, rozumiem Twoje obawy; natomiast moim zdaniem wiążące jest to, co napisane jest przy produkcie. Bo tak samo masz prawo do reklamacji, gdy produkt nie zgadza się z opisem lub ze zdjęciem, ale również gdy termin wysyłki zaznaczony na STRONIE PRODUKTU nie został dotrzymany.
Konsekwencje ponoszę bardzo duże, gdy dostawa się opóźni, bo tracę klienta - a wiadomo, że niezadowolony klient będzie z chęcią swoje niezadowolenie przekazywał innym w opiniach i na forach.

W regulaminie z kolei musi być zapis o 14 dniach na reklamację, bo fizycznie szybciej się nie da, gdy np. produkt odsyłamy do producenta.

Jak zatem powiązać te dwie sprawy? Jeśli masz jakiś pomysł - chętnie wysłucham. Tak jak mówię - raczkujemy, uczymy się. Cieszę się, że Twoje opinie są merytoryczne, chociaż na początku mnie zmroziło. ;)
Odpowiedz
#12
Nie. Wiążący jest regulamin. W nim nie ma żadnej informacji, że jeżeli przy jakimś produkcie będzie informacja, że towar jest wysyłany szybciej, to ona będzie wiążąca. Dla Ciebie jest to bezpieczne wyjście bo zawsze możesz powiedzieć, że Ciebie obowiązuje regulamin i koniec. To co jest napisane przy produkcie to tylko napis. Przy ewentualnym sporze podstawą będzie regulamin. Skoro planujesz chronić kupującego to dziwie się, że skoro prawnik to pisał a nie wziął tego pod uwagę.

Poza tym kolejna rzecz: [..]W tym terminie sprzedawca ustosunkuje się [...] Czyli cały proces reklamacyjny może trwać w nieskończoność. Nwet jeżeli np. uznasz reklamację to usunięcie przyczyn reklmacji może trwać w nieskończonośc-masz 14 dni na ustosunkowanie się a nie cały proces reklamacyjny. Czyli wracając do początku: czas dostawy jest w tym przypadku nieokreślony...


Jak to rozwiązać: prosto podanie dokładnych dat. Rozpatrzenie reklamacji 14 dni, zakończenie do 1/7/... dni.
Przesyłka: w przypadku przekroczenia terminu 14 dni dostawy np cała paczka gratis i oddajesz pieniądze. To mnie może nie zabezpiecza, ale daje mi (jako klientowi) satysfakcję, że jeżeli sprzedający pokpi sprawę mam przesyłke za darmo. Dla Ciebie jest bat aby dotrzymać termin. A w przyapdku przekroczenia terminu klienta nie stracisz.

Dla mnie brak jest ściśle określnonych procedur dla określonych problemów.
Odpowiedz
#13
(15-12-2012, 16:16)Mapak napisał(a): "Deska - zestaw konesera sera z nożami i gilotyną" ??
Zestaw konesera - Deska do sera z nożami i gilotyną

Pobuszowałem trochę i brakuje w ofercie kuwety do produkcji skrzepu,
a jeśli taka jest to nie znalazłem :(
Odpowiedz
#14
Kuweta? Tzn. taki plastikowy duży "gar"?
Odpowiedz
#15
(26-12-2012, 22:40)gonzek napisał(a): Kuweta? Tzn. taki plastikowy duży "gar"?

Ja wiem czy gar ?
Taki płaski pojemnik do którego koty w domu szczają .
MALUTKI KIELISZEK NIE DOJDZIE DO KISZEK !!!


\"DOBRY NA WSZYSTKO ŚRODEK:- ZE SPIRYTUSEM MIODEK\"

......50 ml wódki przed posiłkiem zabija wszystkie znane wirusy i bakterie.............100 ml nawet te nieznane .....
Odpowiedz
#16
Kuwety mają kilka znaczeń i kilka zastosowań tak dla ścisłości.
Jednak większość kotów domowych do tych kocich się po prostu ZAŁATWIA.
Odpowiedz
#17
Hej! Mamy w ofercie sporo fajnych nowości - np. formy na oscypki, duże gary, pleśnie do serów pleśniowych... Niebawem dostępne też będą kultury starterowe do jogurtów i kefirów. Zapraszam! :)



Skocz do: