Forum Domowych Winiarzy

Pełna wersja: Konkurs na projekt kalendarza 2014
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
W tym wątku Servator zainicjował akcję kalendarze 2014 :brawo:


Zarząd SWiMP podjął decyzję o ufundowaniu nagrody ( bon wartości 100zł. na zakup w sklepie winiarskim) za najlepszy projekt kalendarza forumowego.

Zeszłoroczny pomysł dystrybucji kalendarzy przez Allegro okazał się wyśmienity i w tym roku też tak to zorganizujemy. Przebadam rynek i dowiem się dokładnie w jakiej formie mają być pliki do kalendarza.

Dyskusję o kalendarzach prowadzimy w wątku Servatora ( co ważniejsze kwestie przeniosę tutaj) a tu zamieszczamy projekty.


Propozycje zbieramy do końca listopada. Potem sonda i mamy nasz wymarzony kalendarz.

To do dzieła.
To ustalmy, że projekty można składać do godziny 10:00 w dniu 02.12.2013 roku.

Jeżeli ktoś chce to o fotki do Kalendarza można zapewne poprosić tych co je wystawili w Konkurs(iku) na najlepsze zdjęcie o tematyce winiarskiej.

PS. Iza (Wiziorób) osobiście czekam z niecierpliwością na Twój projekt..... masz tyle fajnych fotek, że spokojnie zapełniłyby one kilka Kalendarzy.
W związku z niewielkim zainteresowaniem tematem i wywołaniem do tablicy przez niektórych Forumowiczów, chciałabym przedstawić projekt kalendarza - orientacja pionowa, 32x45 cm.

Do kalendarza zostały wykorzystane zdjęcia z Top 10 Konkurs(iku) albo osób, których zdjęcia znajdowały się w najlepszej dziesiątce (kwestia nie powtarzających się kadrów).
Większość poproszonych Forumowiczów przysłała zdjęcia w wystarczającej rozdzielczości. Czekamy jeszcze na Dziadka2, Tasmola i Bogiego - w tych przypadkach do projektu zostały użyte miniaturki zdjęć. Proszę podeślijcie lepsze zdjęcia, adres wysłałam na PW.
Castelman poddał pomysł, żeby żeby w kalendarzu umieścić informację, gdzie dane zdjęcie zostało zrobione. Fajny pomysł - dopiszemy - podeślijcie odpowiednie dane mailem albo na PW :)

Jeżeli dojdzie do realizacji naszego projektu, zadbamy o dystrybucję - skorzystaliśmy z szablonu drukarni.

Trochę przykro, że nie pojawiły się inne projekty. Dwa lata temu było ich pięć...

cd.
Jak dla mnie jeden dobry projekt też jest ok. Moje foty to Piwnica Macieja i Winnica Macieja.
Ja miałem zrobić jakiś projekt, ale niestety z racji połowy semestru na studiach, nie znalazłem wolnego czasu, aby się tym zająć :glowa_w_mur:
Niestety już jest za późno, żeby cokolwiek robić. Już grudzień, a gdzie jeszcze drukowanie i dystrybucja...
Nie moja to rola ale chyba Konkurs trzeba zakończyć a Wygraną nagrodzić.

Moja opinia o projekcie (niech czyta tylko ten kogo to intersuje):
1. Liczyłem na kalendarz A3 ale poziomy (pisałem o tym w kilku miejscach).
2. Za dużą część kalendarza zajmuje kalendarium, które dla mnie jest w sumie mało istotne.
3. Nie znam się na profesjonalnej fotografii ale nawet jak dla laika zdjęcie na Maju jest mocno "wyprane" z nieba.
4. Byłbym za podpisywaniem zdjęć nie tylko miejscem ale i nickiem forumowicza.

ehh taki mi się marzył
Kurcze, mamy jeden jedyny projekt - nikomu innemu, poza Izą nie chciało się/nie miał czasu/nie potrafił zrobić innego. Teraz sobie znaleźliście czas na marudzenie?

Taśma - kończ konkurs i przystępujemy do realizacji.
A co mi tam... jeszcze pomarudzę ;)

Iza. Czy mogłabyś poprosić "drukarza" o którym wspominasz aby wrzucił fotki w poziomie z jakimś małym kalendarium - najlepiej z czarną ramką?
Myślę, że jemu to ganc pomada i roboty pół minuty a ja byłbym przeszczęśliwy mając możliwość zobaczenia alternatywnej propozycji.
Po prostu szkoda mi NASZYCH (choć sam żadnego z nich nie zrobiłem) zdjęć. Wydaje mi się, że tu nie są wystarczająco wyeksponowane. Po to były zbierane w poziomie i jakości do A3 (warunki Konkurs(ik)-u), żeby to wykorzystać.
(03-12-2013, 13:09)SERVATOR napisał(a): [ -> ]A co mi tam... jeszcze pomarudzę ;)
A Ty, to sobie akurat możesz - sam się przy tym tyle narobiłeś, że nabyłeś uprawnień.
(03-12-2013, 10:00)SERVATOR napisał(a): [ -> ]1. Liczyłem na kalendarz A3 ale poziomy (pisałem o tym w kilku miejscach).
2. Za dużą część kalendarza zajmuje kalendarium, które dla mnie jest w sumie mało istotne.
3. Nie znam się na profesjonalnej fotografii ale nawet jak dla laika zdjęcie na Maju jest mocno "wyprane" z nieba.
4. Byłbym za podpisywaniem zdjęć nie tylko miejscem ale i nickiem forumowicza.

* W związku z tym, że w tworzeniu kalendarza przygotowanie kalendarium pochłania najwięcej czasu (którego również u nas deficyt), projekt oparliśmy o szablon, w którym było ono gotowe. Szablon ma pewne ograniczenia - nie do przeskoczenia - proporcje.
Kalendarz ma wymiary 32x45 cm, zatem same zdjęcia po wydruku będą miały format zbliżony do A4.
Kolejną kwestią jest jakość i rozdzielczość zdjęć. Tylko 5 z nich spełnia wymogi druku w formacie A3. Wyklucza to kalendarz poziomy lub pionowy z większymi zdjęciami.

* Co to znaczy, że zdjęcie z maja jest wyprane z nieba? Chodzi o przepalenie czy przekadrowanie?

* Zdjęcia oczywiście będą podpisane nickiem i jeśli otrzymam takie informacje, to również miejscem wykonania.

*Marudzenie, marudzenie. Może warto zacząć w przyszłym roku wcześniej konkurs np. na zdjęcie miesiąca? I na kalendarz?

*Podsumowując: jeśli jesteście zainteresowani, możemy zlecić wydrukowanie kalendarza w cenie 15 zł brutto/sztukę (przy zamówieniu powyżej 30 kalendarzy) + koszty wysyłki.

*PS. Ponieważ całej akcji konkursem nazwać nie można, rezygnuję z jeszcze nie przyznanej nagrody hehe.

(03-12-2013, 20:33)wiziorób napisał(a): [ -> ]Ponieważ całej akcji konkursem nazwać nie można, rezygnuję z jeszcze nie przyznanej nagrody hehe.
Ni ma żadnego hehe. O ile się nie mylę, regulamin konkursu nie przewiduje możliwości rezygnacji z nagrody. Się rozbestwili userzy... Zresztą Taśma się wypowie, bo wie na pewno.

Nie mam pewności, gdzie można się zapisywać na kalendarze, ale jeśli nie ma lepszego miejsca, to piszę się tutaj na 3 (trzy) sztuki.
(03-12-2013, 20:33)wiziorób napisał(a): [ -> ]*PS. Ponieważ całej akcji konkursem nazwać nie można, rezygnuję z jeszcze nie przyznanej nagrody hehe.
Nie ma takiej możliwości :D Gdyby nie ty nie mielibyśmy żadnego kalendarza, na pewno zamówię jak będzie gotowy. I Dziękuję!
(04-12-2013, 00:00)kilis napisał(a): [ -> ]...na pewno zamówię jak będzie gotowy. I Dziękuję!
Paweł, deklaruj konkretną ilość, a nie filozuj :) Tu trzeba zebrać minimum 30 szt, żeby cena była 15 zł/szt. Zbierze się te 30 szt., płacimy, Iza zamawia, i finał.
Nie zbierze się 30 szt. - wstyd będzie, hańba i moja racja - forum na psy schodzi.
Nie schodzi, jeden proszę.
Ok, to może zróbmy oddzielny wątek z zamówieniami, bo tak to bałagan się zrobi. 30szt. spokojnie się zbierze.
Zbierze się zbierze Macieju. Ja dwa zamawiam :)
edycja: będzie wątek z zamówieniami, proszę mnie dopisać.
Swoją drogą projekt bardzo przyzwoity. :spoko:
(03-12-2013, 20:33)wiziorób napisał(a): [ -> ]*Podsumowując: jeśli jesteście zainteresowani, możemy zlecić wydrukowanie kalendarza w cenie 15 zł brutto/sztukę (przy zamówieniu powyżej 30 kalendarzy) + koszty wysyłki.
Na Allegro ten format będzie 2-3 razy droższy.
Zamawiajmy, najwyżej podzieli się wątek, albo zmieni tytuł. To drobiazg. Masowe PW się puści...
Ja jestem chętny (x1) ;)
Ja również poproszę jeden kalendarz :)
Pomarudziłem sobie ale jeden kalendarz i tak wezmę :)
Maciej lub Tasmol pamiętajcie jeszcze, że potrzebne są 3 kalendarze dla laureatów Konkurs(ik)-u na najlepsze zdjęcie o tematyce winiarskiej.

Już jest zamówienie na 12 sztuk.
2 szt poproszę
No to ja też proszę 1 sztukę.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7