Forum Domowych Winiarzy

Pełna wersja: Dobre wino na prezent - prośba o pomoc
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam wszystkich,

Jestem młodą osobą i nie znam się na winach. Jako, że planuję oświadczyć się mojej ukochanej to wypadało by pierwsze zapytać jej rodziców (z czystej uprzejmości bo znamy się już długo). Wiem, że jej ojciec zna się na winach. Z pustymi rękami nie powinienem przychodzić. Wymyśliłem, że jej ojcu wręczę tytułowe wino.

Wiem, że lubią np. czerwone, wytrawne.

Mam ogromną prośbę co kupić aby było dobre jakością i nie wytargało mnie z butów jeżeli chodzi o cenę. Na pewno nie można się kierować zasadą im droższe tym lepsze. Chciałbym abyście mi polecili coś rozsądnego.
Wiem, że mówił o całkiem dobrych winach z Lidla (tam jest taka wystawka z różnych zakątków) - jeżeli chodzi o te ekonomiczne gdzie cena była świetna do jakości. Zresztą ja takie wina wręczałem na różnych mniej ważnych okolicznościach bo wiem, że był to pewny upominek.

No ale teraz nie wypada mi wręczyć butelki wina za 20-30 zł....

W miarę możliwości prosiłbym o info gidze kupić o orientacyjną cenę.

Jeszcze raz bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje.
A skąd jesteś? Bo ciężko będzie znaleźć specjalistyczny sklep nie znając lokalizacji.

Czerwone wytrawne - francuskie, włoskie, hiszpańskie, nowy świat? Jakiś ulubiony szczep?

Znam tylko jedną "sieciówkę" z winami, mają kilka sklepów w Polsce, niezły wybór, ceny też, można ustrzelić coś fajnego: http://www.centrumwina.com.pl/index.php?page=62

Kondrat też ma kilka sklepów. To nie jest tak że im droższe tym lepsze, jest dużo dobrych win za niezbyt wygórowaną cenę. W tych sklepach Ci doradzą, czasem można spróbować próbek.
Dzięki za pierwsze podpowiedź.
Jestem ze Śląska Cieszyńskiego, dokładnie z Cieszyna.
Ale powiedzmy, ze całe województwo śląskie to nie problem.