Forum Domowych Winiarzy

Pełna wersja: Jesteś tu nowy? Przywitaj się z nami.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witamy nowych użytkowników na Forum Dyskusyjnym Domowych Winiarzy! :)

Wątek ten przeznaczony jest specjalnie dla Was. Możecie się tu z nami przywitać oraz napisać parę słów o sobie.
hehe juz chcialem napisac witaj, ale widze ze ty stary wyjadacz jestes.
No to ja się przywitam. Mam na imię Hanka. Jestem szczęśliwą posiadaczką męża i trójki nastoletnich (już !!) dzieciaków, oraz wspólnego wszystkim tu obecnym nałogu - pędzenia i picia - wina. Tak naprawdę nie jestem tu całkiem nowa, bo studiuję to forum już od jakichś dwóch lat - za każdym razem z ogromną przyjemnością. Przy okazji dziękuję za mnóstwo cennych rad: w szczególności Moonjavie :1miejsce: któremu zresztą kiedyś bardzo słusznie ktoś poświęcił osobny temat dziękczynny. Dzięki wam powstały moje ostatnie wina - myślę, że całkiem przyzwoite - począwszy od winogronowego 2004, przez ryżowe wiosna 2005 (jak jeszcze trochę uda się go zachować, to będzie tak dobre jak Martini :-), po tegoroczne winogronowe i dziką różę (obecnie robię drugi nastaw, a za radą chyba Skrzycha zamierzam iść na maxa i zrobić również trzeci - a co mi tam; tylko na wszelki wypadek dam więcej rodzynek). A zaczęłam chyba w 2002 od wina aroniowo-winogronowego, według przepisu taty Małego, który niestety tradycyjnie robi wina mocne ale okrutnie słodkie. A ja generalnie jestem fanem wytrawnych.
Troszkę się chyba rozpisałam, a tu czas ucieka i obowiązki gonią. Postaram się od czasu do czasu coś napisać (zawsze mnie kusi, ale mój domowy komputer - albo może neostrada - jest stanowczo za wolny, a w pracy jak to w pracy, nie zawsze jest kiedy).
No to póki co buziaczki dla wszystkich. Dzięki, że jesteście.
Hanka