Forum Domowych Winiarzy

Pełna wersja: Jesteś tu nowy? Przywitaj się z nami.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wszystkich serdecznie.
Bardzo miło zagościć na tym forum.
Pozdrawiam
Witam wszystkich!
Cieszę się, że w końcu zarejestrowałem się na forum. Mam nadzieję zagościć tu na dłużej i dowiedzieć się od Was wiele przydatnych rzeczy.
Pozdrawiam!
Dzień dobry.
Witam i pozdrawiam wszystkich serdecznie :)
Witamy serdecznie, wszystkich nowych pasjonatów trunków domowych!!
Witam wszystkich serdecznie w tej ogromnej skarbnicy wiedzy.

Mieszkam w Łodzi i jak nietrudno się domyśleć, jestem początkującym "wytwórcą domowych alkoholi".

Cieszę się niezmiernie, że trafiłem pod Wasze skrzydła. 
Zapewne pozwoli mi to uniknąć błędów i podążania ślepymi ścieżkami fermentacji.
Dzień dobry.

Na forum przywiodło mnie kultowe wino forum (ryżowe wg ś.p. Skrzycha), czytam uczę się rozszerzam wiedzę, w tym roku porwałem się na nastawienie miodu pitnego.
Forum przydaje się bardzo, pozwala uniknąć wielu błędów.

Będę korzystał garściami.
Witam serdecznie !
Mam na imię Łukasz z kopalni wiedzy jaką jest to forum korzystałem kilkukrotnie więc postanowiłem się zarejestrować. Niestety za późno tu trafiłem i mam za sobą kila mniej lub bardziej udanych winek...
Pozdrawiam wszystkich serdecznie !
Witam serdecznie wszystkich :)

Mam na imię Mariusz, wina, nalewki, destylaty robię od lat, lecz z win nigdy tak naprawdę nie byłem zadowolony.
Mam nadzieje, że dzięki forum sie to zmieni
Uszanowanie,
Mam na imię Marcin, tegoroczne lato zachęciło mnie do pierwszej, samodzielnej próby zrobienia wina - także robię.
Witam serdecznie z krainy deszczowcow :)

Planuje rozpoczac moja przygode z miodem pitnym jeszcze w tym roku i zauwazylem ze to zarowno proste jak i skomplikowane wiec wierze ze wiedza zawarta na tym forum bedzie pomocna :)
Witajcie!