Witam wszystkich serdecznie.
Bardzo miło zagościć na tym forum.
Pozdrawiam
Witam wszystkich!
Cieszę się, że w końcu zarejestrowałem się na forum. Mam nadzieję zagościć tu na dłużej i dowiedzieć się od Was wiele przydatnych rzeczy.
Pozdrawiam!
Witam i pozdrawiam wszystkich serdecznie

Witamy serdecznie, wszystkich nowych pasjonatów trunków domowych!!
Witam wszystkich serdecznie w tej ogromnej skarbnicy wiedzy.
Mieszkam w Łodzi i jak nietrudno się domyśleć, jestem początkującym "wytwórcą domowych alkoholi".
Cieszę się niezmiernie, że trafiłem pod Wasze skrzydła.
Zapewne pozwoli mi to uniknąć błędów i podążania ślepymi ścieżkami fermentacji.
Dzień dobry.
Na forum przywiodło mnie kultowe wino forum (ryżowe wg ś.p. Skrzycha), czytam uczę się rozszerzam wiedzę, w tym roku porwałem się na nastawienie miodu pitnego.
Forum przydaje się bardzo, pozwala uniknąć wielu błędów.
Będę korzystał garściami.
Witam serdecznie !
Mam na imię Łukasz z kopalni wiedzy jaką jest to forum korzystałem kilkukrotnie więc postanowiłem się zarejestrować. Niestety za późno tu trafiłem i mam za sobą kila mniej lub bardziej udanych winek...
Pozdrawiam wszystkich serdecznie !
Witam serdecznie wszystkich
Mam na imię Mariusz, wina, nalewki, destylaty robię od lat, lecz z win nigdy tak naprawdę nie byłem zadowolony.
Mam nadzieje, że dzięki forum sie to zmieni
Uszanowanie,
Mam na imię Marcin, tegoroczne lato zachęciło mnie do pierwszej, samodzielnej próby zrobienia wina - także robię.
Witam serdecznie z krainy deszczowcow
Planuje rozpoczac moja przygode z miodem pitnym jeszcze w tym roku i zauwazylem ze to zarowno proste jak i skomplikowane wiec wierze ze wiedza zawarta na tym forum bedzie pomocna

Witajcie!
właśnie rozpoczynam przygodę z produkcją domowych trunków (już ze 3 nalewki mam "popełnione" a teraz wziąłem się za winko - na początek małe ilości ;-))
Pozdrowienia dla wszystkich "producentów"!
Witam wszystkich,