Forum Domowych Winiarzy

Pełna wersja: Jesteś tu nowy? Przywitaj się z nami.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witaj Magda!
Witam. Nazywam się Tomasz Kłujszo jestem muzykiem i aktorem prowadzę firmę artystyczną TOTALART. Ostatnio wpadłem na pomysł założenia winnicy w Gródku Starym. Robię amatorsko wina. Chciałbym się nauczyć czegoś od mądrzejszych kolegów i koleżanek z forum. Za poleceniem Piotra Zajączkowskiego z którym współpracujemy przy organizacji letnich półkolonii artystycznych zgłaszam swój udział w zlocie Gostomia 2019. Wpłaciłem kwotę za pobyt przez wszystkie dni. Pozdrawiam i mam nadzieję na ciekawe, nowe znajomości i pouczające rozmowy.
Witaj.
Co do zlotu to poniżej masz link do wątku gdzie powinieneś się zapisać.
http://wino.org.pl/forum/Thread-IX-Potyc...tomia-2019
Witam wszystkich nowych:)
Adamus wita szanowne grono ;)
Witam wszystkich.
Zaczynam zabawę.
Pozdrawiam
Witajcie Adamus i adiplo!
Witam, Arek ze Słupska. Pierwsze ryżowce już zrobione :)- teraz kolej na owocowe
Witaj i powodzenia!!

Jak coś, to śmiało pytaj.
Witam wszystkich. Jestem fanatykiem wina. Póki co kupnego. Poniewaz pare lat tenu mialem dostęp do białego winogrona spróbowałem zrobić swoje pierwsze wino i o dziwo wyszlo.. Mocne bez smaku ale i tak smakowało "bo swoje". Potem czytajac to forum zrobiłem już kolejne wina według przepisów z forum i były lepsze jak kupne. Postanowiłem się dołączyć. Pozdrawiam.
Witaj. Akurat nadchodzi owocowe eldorado więc szykuj butle i dorobotyyyyyyy. Na okres zimowy zaplanuj ryżowca wg ŚP. Skrzycha i/lub jakiś miodzik*, który jest zwykle doskonałą inwestycją**
*)-geograficznie to masz "pod ręką" mistrza nad mistrze w miodach a więc potraktuj to jak ważny handicap (zanim zapytasz o kim mowa to sam poszukaj ;););) )
**)-zrobić, zostawić i wrócić min. po 6 latach i pochwalić samego siebie za mądrość i cierpliwość a od degustatorów zbierać należne laurki - warto czekać.