Forum Domowych Winiarzy

Pełna wersja: PPPW - Polska Partia Przyjaciół Wina
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Będąc już dzisiaj po wpływem :polewam: i łapiąc krasomówczy ciąg usłyszałem od znajomego że z takim gadaniem to ja powinienem do sejmu startować ;)
Nie zastanawiając się wiele odparłem że nie ma takiej parti w barwach której chciałbym startować, bo partii przyjaciół WINA jeszcze nie ma.
I tu narodził mi sie pomysł z którym się dzielę z Wami.
Nie rodził się w bólach, wręcz przciwnie, po głogowym winku własnej roboty, którym od ranka raczę współpracowników (nie ma dziś szefa;) ) sam wpadł mi do głowy.
Szukam teraz w necie i wyszukałem że 100 osób pełnoletnich i z prawem do głosowania wystarczy żeby partię załozyć.
Studiuję teraz Ustawę o partiach ( http://www.sejm.gov.pl/prawo/partiepol/partiepol.htm ) ale z wiadomych przyczyn :polewam: kiepsko mi to idzie.
CO WY NA TO POWIECIE? PPPPiwa juz kiedyś była - co my gorsi?
Pozdrawiam serdecznie przyszłych Członków PPPW ;)
11:21 i już pod wpływem, nieźle nieźle:lol::spoko:
PPPPiwa już była ... ale chyba im nie poszło :)

Ale chyba ktoś tu u nas studiuje politologie (Cayose ?? ) to może by go tak na przewodniczącego zarządu ??;)

:helo:
Cytat:Wysłane przez santiago
11:21 i już pod wpływem, nieźle nieźle:lol::spoko:

Staram się jak moge;)

Cytat:Wysłane przez kubej
Ale chyba ktoś tu u nas studiuje politologie (Cayose ?? ) to może by go tak na przewodniczącego zarządu ??

Nawet polityka już mamy ;)

http://www.wino.org.pl/forum/member.php?...er=Polityk
nie trzeba zakładac partii, wystarczy Stowarzyszenie ...

Podstawą prawną jest ustawa - ordynacja wyborcza, tu link:
http://www.sejm.gov.pl/prawo/nowaord/11_01.htm
fragment:
"Art. 98.