25-12-2007, 21:41
25-12-2007, 21:48
Jak chcesz naprawdę tanio - śledź forum. Periodycznie robimy wspólne zakupy u pszczelarzy po bardzo atrakcyjnych cenach.
Póki co, napisz PW do fisha z Krakowa. On realizuje właśnie taki zakup.
Generalnie jest już po zbiórce kasy, ale może akurat się jeszcze załapiesz.
Póki co, napisz PW do fisha z Krakowa. On realizuje właśnie taki zakup.
Generalnie jest już po zbiórce kasy, ale może akurat się jeszcze załapiesz.
26-12-2007, 10:58
Dzięki bardzo ale Kraków , Gliwice to nie moje tereny. Mieszkam koło Świebodzina a Świebodzin jest koło Zielonej Góry. Nie śledziłem forum- jestem nowy w tej dziedzinie.Pierwszy raz coś tu napisałem,nie byłem pewny czy wogóle ktoś to przeczyta i odpowie na moje pytanie.Tym bardziej dzięki ,że się odezwałeś. Jak wyglądają takie wspólne zakupy miodu?,rozsyła się go póżniej pocztą czy jak? Może byś mi nieco przybliżył ten temat. Pozdrawiam!
Maciek OiM
26-12-2007, 11:40
Cytat:Wysłane przez zeus94
Jak wyglądają takie wspólne zakupy miodu?,rozsyła się go póżniej pocztą czy jak? Może byś mi nieco przybliżył ten temat. Pozdrawiam!
Prekursorem wspólnych zakupów miodów był użytkownik o nicku Witek. Ostatnio jednak nie udziela się czynnie na forum.
Ale możesz spytać użytkowników Favita i Luigi. Są oni zaprzyjaźnieni z Witkiem więc mogą mieć informacje o ewentualnych zakupach.