Liczba postów: 3.648
Liczba wątków: 243
Dołączył: 10 2006
Lokalizacja: Poznań
Nastrój: Jestem kibolem. Nie wstydzę się tego. Kibol w gwarze poznańskiej to kibic Lecha Poznań
10-01-2016, 09:39
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-09-2017, 19:03 przez maciek19660714.)
W tym wątku można wyrazić opinię na temat sprzedawców oferujących swoje towary na forum.
Mam nadzieję, że zgłoszone uwagi przyczynią się do polepszenia jakości współpracy na linii użytkownik/sprzedawca.
Liczba postów: 427
Liczba wątków: 0
Dołączył: 10 2009
Lokalizacja: Kielce
Post takiej treści wysłałem do Wojciecha 16.09.2015 r.
" Witaj Wojciechu- tą droga zwracam się do Ciebie jako administratora Forum aby wyrazić swoje niezadowolenie z powodu usunięcia strony Mariusza \"polskiegopszczelarza\". Obecnie są trze strony Piotrka \"DoktoraMiodka\" i jedna nieaktualna strona Mariusza. Czy tak ma wyglądać dobrze rozumiana konkurencja ? W związku z taką sytuacją uważam, że uruchomiona nagonka na Mariusza była zaplanowana i miała na celu usunięcie go z Forum.
Pozdrawiam Janusz."
Tą drogą, pragnę wyrazić swoją opinię, jak i poinformować Koleżeństwo Forumowe, że nigdy nie miałem problemów z wywiązywaniem się przez Mariusza ze zobowiązań. Miód dostarczany był w terminie, dobrze zapakowany i co najważniejsze dobry jakościowo. Zawsze spokojnie i bez emocji czekałem na przesyłkę. Znając pracę w pasiece byłem wyrozumiały i cierpliwy tym bardziej, że Mariusz dostarczał miód zaraz po odbiorze i wykonywał jeszcze inne czynności - może niewątpliwie wziął na swoje barki za dużo i trochę go przeciążyło. Postawię pytanie: czy byli tacy Forumowicze, którzy nie otrzymali zamówionego miodu, a jeżeli nie otrzymali, to czy Mariusz nie zwrócił im pieniędzy? To też chciałbym wiedzieć. Jeżeli takie przypadki miały miejsce, to uważam, że decyzja moderatorów była słuszna, a jeżeli nie było, to trzeba zwrócić honor pszczelarzowi. Nie jestem adwokatem Mariusza (nigdy go nie widziałem i dzieli nas odległość kilkuset kilometrów) ale chcę poznać przyczynę.
Wyrażając swoją opinię pozostaję w przekonaniu, że Koledzy Administratorzy i Moderatorzy ponownie rozważą swoją decyzję i zajmą stosowne stanowisko.
Pozdrawiam Janusz.
W wodzie widzisz odbicie własnej twarzy, w winie - serce drugiego człowieka.
Liczba postów: 5.749
Liczba wątków: 199
Dołączył: 06 2006
Lokalizacja: Kluczbork-Kujakowice Dolne
Nastrój: Miodowy
Temat został usunięty po dyskusji dotyczącej opóźnień w dostawie dwóch wiaderek miodu. Sam Polskiegopszczelarz stwierdził, że temat można zamknąć. Temat został również usunięty ponieważ wszystkie tranzakcie były zakończone a wszelki kontakt zerwany, mimo wielu prób nawiązania kontaktu i wyjaśnienia sprawy do końca. Konto Polskiegopszczelarza nie jest usunięte ani w żaden inny sposób ograniczone.
Tak wiec drogi JanuszJ49 jeśli chcesz ofert Polskiegopszczelarza to musisz z nim porozmawiać bo tylko On jest władny umieścić swoją ofertę i żaden Admin czy Mod nie zrobi tego za niego.
Pozdrawiam, Paweł
Qui bibit, dormit; qui dormit, non peccat; qui non peccat, sanctus est, ergo – qui bibit, sanctus est.
Liczba postów: 427
Liczba wątków: 0
Dołączył: 10 2009
Lokalizacja: Kielce
Paweł - dziękuję za informację z której wynika, że z jego strony były tylko opóźnienia i tak też przypuszczałem. No cóż, po takich uwagach i docinkach uniósł się honorem. Chyba ma uraz do naszego Forum, a szkoda. Pisząc post chodziło mi o to, iż im więcej ofert to dla nas lepiej. Zawsze można negocjować i wybierać korzystniejsze oferty. Przyjmuję bez zastrzeżeń i z pełnym szacunkiem Twoje wyjaśnienie, i serdeczne dzięki.
Pozdrawiam Janusz.
W wodzie widzisz odbicie własnej twarzy, w winie - serce drugiego człowieka.
Liczba postów: 742
Liczba wątków: 16
Dołączył: 01 2006
Lokalizacja: Poznań
Nastrój: niespokojny, za mało winny
Bardzo żałuję, że PolskiPszczelarz nie chce już z nami współpracować - osobiście bardzo sobie cenię jego miody. W moim przypadku nigdy nie było problemu z terminowością dostaw.
Pzdr
Hanka
Liczba postów: 1.585
Liczba wątków: 19
Dołączył: 01 2014
Lokalizacja: Warszawa
Nastrój: pibać jes!
Hmm
Powiem tak: Był trudny w kontaktach z klientem.
Pierwszy raz wszystko było ok, za to w następnym roku obiecał wysyłkę miodu powiedzmy w poniedziałek,
a po tygodniu czy dwóch okazywało się, że się nie udało. Trochę to niepoważne.3
Co do miodu - to bez zarzutu
A w czym tkwi problem aby zamówić miód u PP bez pośrednictwa forum?
pozdrawiam Jurek
Liczba postów: 8.490
Liczba wątków: 400
Dołączył: 01 2008
Lokalizacja: Pisz
(08-02-2016, 09:47)Han_ka napisał(a): Bardzo żałuję, że PolskiPszczelarz nie chce już z nami współpracować -
Raczej, a właściwie na pewno, to my nie chcemy (SWiMP), żeby forumowicze mieli pretensje do nas przez niego.